fbpx

Markt
onder­zoek

Marktonderzoek

Wat zijn de ontwikkelingen bij onze doelgroep? En wat zijn de trends bij de concurrerende bedrijven?
Het uitvoeren van marktonderzoek is een belangrijk element in het kritisch blijven benaderen van de bedrijfsstrategieën. Door met regelmaat een kwantitatief, dan wel kwalitatief, marktonderzoek te laten uitgaan kan er op tijd worden ingespeeld op de veranderende wensen en behoeften van de doelgroep. Denk hierbij vooral ook aan het personeel, de leveranciers of een nog aan te spreken doelgroep. IZ Marketing biedt vele opties betreft het uitvoeren van onderzoek. Bij ieder onderzoek volgt een kort adviesrapport.

Marktonderzoek basis

Zeker aan te raden bij (product)innovatie en voor nieuwe bedrijven op de markt.

Marketingonderzoek

De beste keuze als het knelpunt bij het overbrengen van een verhaal ligt of de producten/diensten niet goed aankomen bij de doelgroep.

Strategieonderzoek

Veelal geschikt voor bedrijven die al langere tijd geen wijzigingen in het beleid hebben doorgevoerd en wellicht achterblijven op de trends.

Tevredenheidsonderzoek

Veelal geschikt voor bedrijven die al langere tijd geen wijzigingen in het beleid hebben doorgevoerd en wellicht achterblijven op de trends.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact op voor een eerste kennismakingsgesprek!

6 + 9 =

Pin It on Pinterest

Share This